کارکرد سازمان محیطزیست در استان سیستان و بلوچستان، بیشتر «حیوانگرا» بوده است تا «انسانگرا»

خرید بک لینک

عباس نورزائی

در میان خبرهای ساختهشده و مطالب منتشره توسط ادارهکلحفاظت محیطزیست بررسی از مرجع استان طبق کپی رایت بررسی از مرجع سیستان طبق کپی رایت و بررسی از مرجع بلوچستان، طبق کپی رایت همواره خبرهای مربوط به خرس سیاه، پلنگ،گاندو، پرندگانی که صید میشوند، قوچ و آهویی که شکار می شوند، یا محیط زندگیشانبه مخاطره میافتد، بیشترین فراوانی را به خود اختصاص داده است.

گرچه زندگی وحوش، تأثیر قابل و سیستماتیکی با زندگیانسان دارد، اما به نظر میرسد کارگزاران محیطزیست بررسی از مرجع استان طبق کپی رایت ، یا به ابعاد انسانی وظایفخود در این استان آشنا نیستند یا گرایش آنها به حیوانات بیشتر از انسانهای محکومبه سکونت در شرایط سخت زیستمحیطی این استان است.

بهرغم وجود چندین کشتارگاه صنعتی و بهداشتی دام و طیوردر استان، استاندار و مدیران منصوبه از جانب ایشان نتوانستهاند به وضعیت آشفته وآلودهی کشتار دام و طیور در خیابانها و اماکن غیربهداشتی سامان بدهند و در مواردینیز که ورود پیدا کردهاند، استانداردهای دامپزشکی را با سلایق فرمانداران، زیر پاگذاشتهاند.

پسماندهای شهری و فاضلاب شهری در کلانشهر زاهدان و همهیشهرهای استان، به روش بسیار سنتی و آلودهکننده دفع میشوند و به دلیل عدم حمایتمالی دولت، طرحهای عمرانی مربوط در اغلب این شهرها، بلاتکلیف مانده است و جانمردم بیپناه استان را نشانه گرفتهاند.


ادامه مطلب
چرا سازمان دامپزشکی، نسبت به سلامت مردم سیستان بی‌تفاوت است و به وظیفه ی خود عمل نمی‌کند؟...

ما را در سایت چرا سازمان دامپزشکی، نسبت به سلامت مردم سیستان بی‌تفاوت است و به وظیفه ی خود عمل نمی‌کند؟ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 177 تاريخ: چهارشنبه 30 آبان 1397 ساعت: 0:53

صفحه بندی