سیلاب هیرمند وارد شد، اما مغز بعضی از مدیران دستگاههای دولتی همچنان از خشکسالی رنج میبرد.

خرید بک لینک

عباس نورزائی

اینکه بههنگام ورودسیلاب به سیستان، به دلیل کوتاهی زمان سیلابی، دراندک فرصت دراختیار، باید سریعاً چاهنیمهها راآبگیری کرد، دغدغهای دائمی است که برای حل آن احداث فیدرکانال شمارهی 2 در کهکپیشبینی شده است و به دلیل اختلاف نظرها و دیدگاههای دو وکیل گرانسنگ سیستان، بهکندی پیش رفته است و امروز با ورود سیلاب، باید افسوس این منیتها را نیز خورد.

حال که این مهمعملیاتی نشده است، مدیران محترم سازمان آب منطقهای استان و جناب استاندار محترمرا به اجرای طرحی فورسماژور توصیه میکنیم:

مستحضرید که برایرساندن تهماندهی آب چاهنیمهی چهارم، به کانال خروجی طرح انتقال آب با لوله،تعدادی پمپ و کفکش و تجهیزات برای پمپاژ 5 مترمکعب آب در ثانیه تهیه شده وبلااستفاده موجود است.

پیشنهاد میشودسازمان آب منطقهای استان، زمان را از دست ندهد و با حرکتی جهادی، تجهیزاتموصوف را به محل جاریکه یا فیدرکانال 2 انتقال، نصب و کار کمک به آبگیری سریع چاهنیمهها را آغاز کنند.

چرا سازمان دامپزشکی، نسبت به سلامت مردم سیستان بی‌تفاوت است و به وظیفه ی خود عمل نمی‌کند؟...

ما را در سایت چرا سازمان دامپزشکی، نسبت به سلامت مردم سیستان بی‌تفاوت است و به وظیفه ی خود عمل نمی‌کند؟ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 177 تاريخ: جمعه 17 اسفند 1397 ساعت: 13:04

صفحه بندی