عباس نورزائی
اینکه بههنگام ورودسیلاب به سیستان، به دلیل کوتاهی زمان سیلابی، دراندک فرصت دراختیار، باید سریعاً چاهنیمهها راآبگیری کرد، دغدغهای دائمی است که برای حل آن احداث فیدرکانال شمارهی 2 در کهکپیشبینی شده است و به دلیل اختلاف نظرها و دیدگاههای دو وکیل گرانسنگ سیستان، بهکندی پیش رفته است و امروز با ورود سیلاب، باید افسوس این منیتها را نیز خورد.
حال که این مهمعملیاتی نشده است، مدیران محترم سازمان آب منطقهای استان و جناب استاندار محترمرا به اجرای طرحی فورسماژور توصیه میکنیم:
مستحضرید که برایرساندن تهماندهی آب چاهنیمهی چهارم، به کانال خروجی طرح انتقال آب با لوله،تعدادی پمپ و کفکش و تجهیزات برای پمپاژ 5 مترمکعب آب در ثانیه تهیه شده وبلااستفاده موجود است.
پیشنهاد میشودسازمان آب منطقهای استان، زمان را از دست ندهد و با حرکتی جهادی، تجهیزاتموصوف را به محل جاریکه یا فیدرکانال 2 انتقال، نصب و کار کمک به آبگیری سریع چاهنیمهها را آغاز کنند.
چرا سازمان دامپزشکی، نسبت به سلامت مردم سیستان بیتفاوت است و به وظیفه ی خود عمل نمیکند؟...
ما را در سایت چرا سازمان دامپزشکی، نسبت به سلامت مردم سیستان بیتفاوت است و به وظیفه ی خود عمل نمیکند؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 177 تاريخ: جمعه 17 اسفند 1397 ساعت: 13:04