عباس نورزائی
طی سالهای اخیر چند جلسه درفرمانداری شهرستان زابل برای مجابکردن قصابهای شهر زابل به کشتار دام درکشتارگاه صنعتی دام محمدآباد برگزار شده و کمیتهی سلامت شهرستان نیز انرژی زیادیروی این امر گذاشته و مصوباتی داشته است.
اما تا کنون قصابان مورد بحث،به این امر وقعی ننهاده و هر دفعه با فرافکنی و بهانه جوییهایی از انجام این امرقانونی، مردمی، شرعی و بهداشتی، سرباز زدهاند و این رویه همچنان ادامه دارد.
برای شفافسازی موضوع، بهنظرم رسید یافتههای کارشناسیام را به اطلاع مردم شریف سیستان برسانم تا خود ازخرید گوشتی که شناسنامهدار نیست، خودداری کنند. با همین نگاه، در ادامه به دلایلو انگیزههای مقاومت قصابان میپردازیم:

ادامه مطلب چرا سازمان دامپزشکی، نسبت به سلامت مردم سیستان بیتفاوت است و به وظیفه ی خود عمل نمیکند؟...
ما را در سایت چرا سازمان دامپزشکی، نسبت به سلامت مردم سیستان بیتفاوت است و به وظیفه ی خود عمل نمیکند؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 191 تاريخ: جمعه 17 اسفند 1397 ساعت: 13:04